lottasjoqvist.blogg.se

Stand up for what you believe, even if you stand alone

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2016-01-31 23:42:00 i Allmänt,

Hoppas att ni kommer följa mig på min blogg och finna det jag skriver underhållande, intresant, spännande.
Jag älskar musik, dans, teater
Jag är delägare i www.liveentertainment.se en restaurang/klubb i karlshamn #livebar43
Har en kille som heter Gordon, Kinesisk Nakenhund, han är mattes kille totalt =)
 
Jag är även ordförande i YNWAKarlshamn vilket jag med kommer skriva om vi ger upplevelser och hjälp till barn som är drabbade av cancer.
 
 
 
 
Välkomna till min nya blogg 
 

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2016-01-31 23:42:26

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela