lottasjoqvist.blogg.se

Stand up for what you believe, even if you stand alone

Gemensam vårdnad

Publicerad 2021-12-22 06:30:18 i Allmänt,

(null)

Så länge jag och min bror kan minnas har han varje år stått vid granen.
I år är han hos mig, sen ska han nästa år stå i Bua hos min bror, för denna tomten ville vi båda två behålla och då fick det bli delad vårdnad och varannan jul 🎅🏼 

Snart är det ett år sedan mamma lämnade oss, känns som i går.

Känns extra mycket just nu, första julen utan henne.
Hon bad alltid oss att vara hemma vid jul i många år för hon trodde att det var hennes sista, och då tyckte man att hon va dryg, men nu sitter jag här och saknar henne så mycket ♥️😔♥️. 

(null)

Ta hand om er och varandra 

✨⭐️✨
Kärlek till er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela